Je kent het vast wel: je hebt al een aantal Google Ads campagnes online staan, je genereert voldoende vertoningen. Maar dit resulteert niet in de groei in conversies of leads die je wil. Wil je jouw doelgroep dat extra duwtje in de goede richting geven, namelijk overgaan tot actie? Dan is display retargeting de juiste keuze voor jouw webshop! Met retargeting bereik je namelijk bezoekers die al eerder jouw website hebben bezocht. Je benadert ze opnieuw, waardoor je de bezoekers herinnert aan jouw hoogwaardige producten of diensten. Ben jij klaar voor die extra boost?
We houden ons aan een aantal richtlijnen bij display retargeting:
Wil je graag jouw klanten net dat extra duwtje in de rug geven? Onze experts weten als geen ander hoe ze display retargeting moeten inzetten voor het optimale resultaat. Laat je gegevens achter, dan nemen we binnen 1 werkdag contact met je op.
Remarketing en retargeting hebben dezelfde betekenis en verwijzen naar een vorm van online adverteren waarbij advertenties worden getoond aan mensen die eerder je website hebben bezocht. Deze strategie wordt vaak gebruikt om bezoekers te bereiken die nog geen conversie hebben voltooid.
Dit zijn het vergroten van merkbekendheid, het stimuleren van conversies en het verbeteren van de algehele advertentie-effectiviteit. Door specifieke advertenties te tonen aan gebruikers die eerder op jouw website zijn geweest, probeert display retargeting hen terug te brengen naar de website, het verkoopproces te bevorderen en de kans op conversies te verhogen.
Display retargeting biedt adverteerders de mogelijkheid om gerichtere advertenties te tonen aan geïnteresseerde gebruikers, wat leidt tot een verhoogde kans op conversies, verbeterde merkherkenning en een betere ROI.