Het evenement, gehouden op 25 en 26 april, was wederom goed georganiseerd door de Engelsen. BrightonSEO is inmiddels een tweejaarlijks SEO evenement waar veel SEO’s op af komen.
Als SEO enthousiasteling kan ik zeggen dat we niet alleen nieuwe inzichten hebben gekregen, maar ook onze kennis hebben opgefrist over de huidige stand van SEO. We hebben ons laten inspireren door discussies over de toekomst van SEO, Search Generative Experience, managementtechnieken en strategieën.
Wat BrightonSEO echt onderscheidt, is de mogelijkheid om te netwerken met gelijkgestemde professionals. We hebben waardevolle gesprekken gevoerd met andere specialisten, nieuwe ideeën opgedaan en veel SEO-collega’s ontmoet. Het is geweldig om te zien hoe onze industrie zo’n hechte en ondersteunende gemeenschap vormt. Mijn persoonlijke hoogtepunt hierin was om samen met Chantal Smink en Jerrel Arkes, toch geen onbekenden in de SEO scene, een biertje te doen in een Engelse pub.
Ben je benieuwd naar de podcast die we hebben opgenomen met Chantal? Je kan hem hier beluisteren.
Maar laten we niet vergeten dat niet álles om SEO draaide tijdens ons Brighton-avontuur. Op 25 april besloten we een beetje van de lokale cultuur op te snuiven door de voetbalwedstrijd tussen Brighton en Manchester City bij te wonen. Aan goals geen gebrek, maar helaas voor Brighton verloren ze met 0-4. Maar hé, als onpartijdige marketeers een mooie wedstrijd om bij te wonen!
BrightonSEO was niet alleen een leerzame reis, maar ook een kans om elkaar als team weer beter te leren kennen. Als collega’s leer je elkaar ook weer anders kennen buiten de normale werktijden op zo’n trip.
Kortom, BrightonSEO 2024 was een prachtige ervaring. We hebben geleerd, gelachen en een beetje voetbalfrustratie gevoeld.
Tot de volgende keer!