Het afgelopen jaar is voorbij gevlogen. Van gave events en nieuwe collega’s tot meerdere prijzen bij de Dutch Search Awards: het was een jaar vol hoogtepunten. We kijken met plezier terug op het afgelopen jaar en geven je graag een inkijkje, op willekeurige volgorde, in wat we allemaal hebben meegemaakt.
Het jaar goed beginnen doe je zo! We reisden met zijn allen af naar het winterse Sölden voor de wintersport. Heerlijk weer, prachtige pistes en de leukste avonden in de après-ski. Deze gave reis heeft ons als team dichter naar elkaar gebracht. Én niemand kwam met een gebroken been thuis. Als dat geen goed begin is van het jaar, weten wij het ook niet!
Aan het begin van het jaar stonden we ook weer op de Webwinkel Vakdagen. Twee onvergetelijke dagen vol inspiratie, kennisuitwisseling en netwerkmogelijkheden in de Jaarbeurs. Onze collega’s Sven en Nick spraken over Bruna en automatiseringen bij de stand van Channable. Zien we je in 2025 bij onze stand?
Met een gemiddelde van 9,42 hebben we een nummer 1 positie in de FONK150 Best Agencies behaald. Deze notering hebben we te danken aan onze klanten en aan ons team dat zich altijd voor 100% inzet voor de beste resultaten. De heerlijke taart die we kregen om het te vieren maakte deze winst nog zoeter.
Niet één, niet twee, maar drie keer winst! We gingen in december met maar liefst drie Dutch Search Awards naar huis: Best Performance Max Campagne, Best Shopping Campagne en natuurlijk onze Nick die werd uitgeroepen tot Beste Consultant!
Het was weer tijd voor taart, want we kregen te horen dat we een Great Place to Work zijn. Naast deze mooie titel hebben we ook een uitgebreide analyse ontvangen van de resultaten die onze collega’s hebben ingevuld. We gaan ook in 2025 aan de slag met deze resultaten, zodat we aankomend jaar een nog Greatere Place to Work zijn ;).
Nog een award die een mooie plek in onze award kast kreeg dit jaar: de zilveren bokaal van de Global Search Awards. Onze collega’s Nick, Aho, Jeff en Wesley namen de prijs in Krakau in ontvangst. Op naar goud!
In oktober vertrokken een aantal collega´s naar Bella Italia voor ADworld Experience in Bologna. Onze Head of PPC, Wesley, gaf daar zelfs een talk over onze Bruna case samen met ProductHero. Het event was perfetto, het eten was grande en het gezelschap piacevole.
We blijven groeien als kool. Van content-specialist Dewi en consultant Marloes tot social-specialist Roos en SEA-specialist Tygo: team NeoSEM wordt steeds groter. Met deze toppers aan boord zijn we klaar om in 2025 nóg meer bedrijven te laten groeien!
5 jaar bij de zaak betekent een reis naar het buitenland. Deze keer was het de beurt aan Mike en Wesley. Samen met Aho reisden ze af naar het mooie IJsland. Prachtige landschappen en watervallen wisselden af met ijsbergen en walvissen. Brrr, zal de reis in 2025 naar een warm land gaan?
Na het grote succes van de agency dag in Barneveld was het aan onze maatjes van Maatwerk Online om deze dag te organiseren. Tijdens een gave stadstour door Rotterdam genoten we van vier leerzame sessies van inspirerende sprekers. We hebben een gezellige en inspirerende dag gehad!
Bij NeoSEM houden we van tradities en daarom was er dit jaar ook weer een zomerbarbecue. Elk jaar kiezen we een thema en dit jaar was dat ‘Italian chic’. De linnen blousjes, jurkjes en polo’s werden uit de kast getrokken. De limoncello en aperol spritz konden natuurlijk niet ontbreken.
We zitten niet alleen maar achter onze computer, we kunnen ook aardige snelheden halen met de benenwagen. Zo deden 15 sportieve collega’s mee met de 5 kilometer van de Run by Night. Op de Kippenren waren we ook niet te stoppen, want een van onze teams behaalde zelfs de tweede plaats in de bedrijvenrun. We gaan als een speer!
We zijn vast ongetwijfeld een aantal ervaringen en evenementen vergeten, maar één ding is zeker: dit jaar was er eentje om nooit te vergeten. Met al deze mooie herinneringen kijken we vol enthousiasme uit naar het komende jaar, waarin we hopen op nóg meer bijzondere momenten samen met onze collega’s en klanten.